Analýza klíčových slov
Jedna z nejdůležitějších činností při tvorbě nových webových stránek. Mnoho firem dnes hledí pouze na pěkný moderní čistý design, ale pokud nemáte silný brand (značku) a návštěvníci vašich stránek na váš web nechodí rovnou vypsáním známé webové adresy do prohlížeče, pak je třeba zapracovat na analýze klíčových slov.
Mnohokrát jsem se setkal s tím, že klient měl 1-2 klíčová slova – spojení a nenechal si vymluvit, že uživatelé internetu hledající konkrétní web, službu, restauraci, nebudou zadávat do vyhledávače to stejné spojení, ale využijí skloňování, název města, kraje, nebo ulici, kde firma sídlí.
Uveďme si to zde na příkladu:
Hledáte SEO konzultanta v Ústí nad Labem. Logicky se nabízí zadat do vyhledávače spojení
ale ne každý zadá toto spojení tak jak jej vidíte. Vyhledat lze stejnou službu i za použití podobných slovních spojení:
Seo Ústí nad Labem
Seo Ústí
Seo specialista
Seo konzultace
Konzulant internetového marketingu
Specialista internetového marketingu
Optimalizace webových stránek
Seo optimalizace (ano, i toto spojení se stále často vyhledává)
Seo optimalizace pro vyhledávače
Optimalizace stránek
Optimalizace stránek pro vyhledávače
Propagace na internetu
Online marketing specialist
Analýza webových stránek
Proto je třeba analýzu klíčových slov udělat kvalitně, poctivě, mnohdy návštěvnost přivádějí i „zkomoleniny“, protože ne každý ví, jak správně se píše česky to konkrétní slovo, název firmy nebo automobilky.
Máte-li zájem o kvalitní analýzu klíčových slov, pak mě, prosím, kontaktujte.