PPC reklama na internetu
Pokud chcete získat návštěvnost a zákazníky okamžitě, pak investujte do PPC, což je platba za proklik, kterou najdete ve výsledcích vyhledávání na stránce s popisem reklama.
Co je PPC
Reklama, která se zobrazuje nad výsledky vyhledávání. Díky tomu je mnohem vyšší šance, že na ni návštěvník klikne. Zde vidíte ukázku z vyhledávače Seznam.cz. placené výsledky ze systému Sklik jsou na stránce označeny oranžovým popiskem Reklama.
Pro koho je PPC kampaň vhodná
Spustili jste nový web a nechcete čekat na to, až se projeví výsledky optimalizace pro vyhledávače? Pak investujte do PPC reklamy, kde budete mít výsledky okamžitě.
Stejně jako u SEO, je třeba i zde věnovat vytváření kampaní a reklamních inzerátů dostatek času, aby efekt byl co nejvyšší.
Správa PPC kampaní
V České republice má největší význam placená reklama na Google.cz v systému Adwords, na Seznam.cz v systému Sklik a také na sociální síti Facebook.
Se všemi třemi reklamními systémy mám osobní zkušenost, díky testování na vlastních webech vím, co funguje, jak kampaň připravit, vytvořit inzeráty a kolik peněz investovat, aby se to vyplatilo.
Nejdůležitější je analýza klíčových slov, kterou můžete udělat také v Adwords pomocí Plánovače klíčových slov a v systému Sklik v záložce Návrh klíčových slov.