Seo analýza webových stránek
Díky seo analýze zjistíte, jaké nedostatky má váš web a jak tyto problémy vyřešit efektivně, aby si www stránky díky lepšímu nastavení vyhledávače oblíbily a web vydělával.
Často se setkávám s tím, že klient má stránky na první pohled pěkné, což je dobře, ale co se týče SEO, pak tam je mnoho nedostatků. A to je důvod, proč web roboti vyhledávačů nevidí a tím pádem se nezobrazují ve výsledcích vyhledávání.
Jaké jsou časté nedostatky u nových webů:
- Nadpis H1 a další nadpisy chybí, nebo je stejný na všech podstránkách webu.
- Popis stránky Description obvykle není vůbec vyplněn.
- Chybí soubor Robots.txt nebo existuje, ale díky špatnému nastavení je v něm zakázaná indexace stránek, takže o vašich stránkách vyhledávače neví, že existují.
- Chybí soubor Sitemap.xml, který má obsahovat seznam všech stránek, které na webu jsou.
- Web neobsahuje Favicon.ico, což je ikonka webu, které se zobrazuje vlevo vedle www adresy.
- U obrázků není vyplněn alternativní popis „ALT“. Jeho vyplněním vyhledávačům napovíte, co na obrázku je.
- Webové stránky nemají interní prolinkování. Externí zpětné odkazy jsou samozřejmě důležité také, ale i odkazovat na podstránky vevnitř webu je třeba.
Jedna z nejdůležitějších věcí při optimalizaci pro vyhledávače, na kterou se také ale často zapomíná při tvorbě nových webových stránek, je analýza klíčových slov. Mnohokrát jsem se setkal s tím, že klient trval pouze na 1 slově případně slovním spojení, na které chtěl web optimalizovat. Upřímně, i když jste majitel firmy, lidé, kteří tyto stránky hledají, nebudou hledat 100% stejně jako vy.
Hledat firmu můžete podle názvu, oboru podnikání, jména majitele, města, kde firma sídlí, skloňovat slova při hledání a tak dále.
Takže mé doporučení, nechte si poradit již při tvorbě webu s jeho nastavením, protože pozdější úpravy webů jsou náročnější.
Máte zájem o mé služby a chcete zlepšit dohledatelnost vašich stránek na internetu? Kontaktujte mě.