Linkbuilding, Seo a www

Seo analýza webových stránek

Díky seo analýze zjistíte, jaké nedostatky má váš web a jak tyto problémy vyřešit efektivně, aby si www stránky díky lepšímu nastavení vyhledávače oblíbily a web vydělával.

Často se setkávám s tím, že klient má stránky na první pohled pěkné, což je dobře, ale co se týče SEO, pak tam je mnoho nedostatků. A to je důvod, proč web roboti vyhledávačů nevidí a tím pádem se nezobrazují ve výsledcích vyhledávání.

Jaké jsou časté nedostatky u nových webů:

  1. Nadpis H1 a další nadpisy chybí, nebo je stejný na všech podstránkách webu.
  2. Popis stránky Description obvykle není vůbec vyplněn.
  3. Chybí soubor Robots.txt nebo existuje, ale díky špatnému nastavení je v něm zakázaná indexace stránek, takže o vašich stránkách vyhledávače neví, že existují.
  4. Chybí soubor Sitemap.xml, který má obsahovat seznam všech stránek, které na webu jsou.
  5. Web neobsahuje Favicon.ico, což je ikonka webu, které se zobrazuje vlevo vedle www adresy.
  6. U obrázků není vyplněn alternativní popis „ALT“. Jeho vyplněním vyhledávačům napovíte, co na obrázku je.
  7. Webové stránky nemají interní prolinkování. Externí zpětné odkazy jsou samozřejmě důležité také, ale i odkazovat na podstránky vevnitř webu je třeba.

Jedna z nejdůležitějších věcí při optimalizaci pro vyhledávače, na kterou se také ale často zapomíná při tvorbě nových webových stránek, je analýza klíčových slov. Mnohokrát jsem se setkal s tím, že klient trval pouze na 1 slově případně slovním spojení, na které chtěl web optimalizovat. Upřímně, i když jste majitel firmy, lidé, kteří tyto stránky hledají, nebudou hledat 100% stejně jako vy.

Hledat firmu můžete podle názvu, oboru podnikání, jména majitele, města, kde firma sídlí, skloňovat slova při hledání a tak dále.

Takže mé doporučení, nechte si poradit již při tvorbě webu s jeho nastavením, protože pozdější úpravy webů jsou náročnější.

Máte zájem o mé služby a chcete zlepšit dohledatelnost vašich stránek na internetu? Kontaktujte mě.

Související články: